neljapäev, 9. märts 2023

Maakondlik Fr Tuglasele pühendatud loomekonkurss ".... - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt"



9.märts 2023

Sellel aastal koosnes Ahja Kooli poolt korraldatav Fr Tuglasele pühendatud loomekonkurss kahest voorust ning peale luuletuste ja proosa võis konkursile saata ka kunstitöid.

Kodutöö teemaks oli "..... - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt", kus punktide asemele võis iga osaleja mõelda oma sõna. Tuglase kuulsas lauses on sellel kohal sõna Ahja.

II vooru loomepäevale olid palutud kodutöö parimad.  Kohapealne kunstitöö oli kollaaž Navitrolla loomingu põhjal. Ette olid antud fotod neljast maalist ja nendest inspireerituna tuli luua oma teos minnes Navitrolla imelisse maailma. Tööle tuli panna ka pealkiri.

Suur tänu osalejatele! Te olite kõik väga tublid!

Õpetaja Karin

1. - 3.klass

I koht - CLARA  LUNA DOYLE  1,klass

Krootuse Põhikool, juhendaja Sigrid Mallene


"Seenepesa"
II koht - ITI  ADEELE  AASMÄE 3.klass

Ahja Kool, juhendaja Karin Pikk

"Ema - ta on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

"Ilus pilt"
III koht - LIIS  KANGUR  3.klass

Ahja Kool, juhendaja Karin Pikk

"Ema - ta on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

" Kaelkirjaku vaba päev"
Eripreemia - ARABELLA  MAISVEE  1.klass

Ahja Kool, juhendaja ema
"Puhas loodus - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

"Loodus"

4.- 6.klass

I koht - KRISTELLE  LAEVIK  5.klass

Ahja Kool, juhendaja Karin Pikk

"Eesti - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

"Fantaasiaaed"
II koht - KARL  ADER 4.klass

Saverna Põhikool, juhendaja Krista Varul


"Kaelkirjakud pilveaias"
3.- 4.koht  VILLJAM  VARUL 4.klass

Saverna Põhikool, juhendaja Krista Varul


"Pilvepuu rahuaed"
3. - 4.koht  ANETTE  HÕLST  6.klass

Saverna põhikool, juhendaja Krista Varul

"Pilvepuud"

7. - 9.klass

I koht - MERIBEL PUKK  9.klass

Saverna Põhikool, juhendaja Krista Varul

"Kodutee"
II koht - LISANDRA  KUUSIK  8.klass

Ahja Kool, juhendaja Karin Pikk
"Uudishimu - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

"Müstiline mets"
Tunnustatud töö - MARKUS  VANA  9.klass

Ahja Kool, juhendaja Leili Rood
"Kodu - see on mu kõikide rännakute lähtepunkt"

10. - 12.klass

I koht - MONA  JÕEMA  11.klass

Põlva Gümnaasium

"Elu"
II  koht - ELIISE  PESOR  10.klass

Põlva Gümnaasium

"Ole, kes oled"
III koht - SANDRA  KALLING  11.klass

Põlva Gümnaasium

"Elu. Loodus"
Veel mõned meeleolupildid!
Kunstiklass ootab loomepäevale!

Tööhoos

Materjalide laud enne ja pärast tööd!😀



























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar